maanantai 29. kesäkuuta 2015

Mitä et koskaan ole tehnyt!

Rodopensaat ovat kauneimmillaan.

Unikkoakin pukkaa. Ne tosin eivät tahdo pysyä pystyssä, vaan makailevat maassa. Täytyi tukea niitä toisiin kasveihin, kun ei ollut enää matalia kaaritukia.

Kaveri oli laittanut blogiinsa kyselyn aiheesta mitä en ole koskaan tehnyt! Niinpä laitan minäkin. Tässä tulee

Mitä en ole koskaan tehnyt:

1. En ole koskaan ollut lentokoneessa.
No jo vain olen ollut!

2. En ole koskaan uinut avannossa.
Tätäkin on kokeiltu muutaman kerran!

3. En ole koskaan ajanut autoa.
Ajokortti ollut 19-vuotiaasta saakka ja olen ajanut paljon! Olen ajanut jopa kauppa-autoa!

4. En ole koskaan hypännyt uimaan laituria korkeammalta.
Olen tainnut hypätä - joskus!

5. En ole koskaan ottanut tatuointia.
No en, ehkä en otakaan koskaan!

6. En ole koskaan käynyt Pohjanmaalla, Ahvenanmaalla tai Lapissa.
Pohjanmaalla syntynyt ja asun, Ahvenanmaalla käynyt ja myös Lapissa!

7. En ole koskaan laulanut karaokea.
Tätäkin tehtiin kummipojan 40-vuotisjuhlassa

8. En ole koskaan nukkunut asuntovaunussa.
No voi voi, kun sielläkin olen nukkunut!

9. En ole koskaan syönyt simpukoita.
Hyviähän nuo olivat!

10. En ole koskaan ollut yöllä töissä enkä varmaan muutenkaan koskaan valvonut koko yötä.
 Nuorena tyttönä olin lastenkodissa harjoittelijana ja siellä piti tehdä myös yövuoroa. Siitä olisikin jotain kerrottavaa! Ehkä joskus toiste.

Taisi käydä niin, että joka kysymykseen tuli vastaus - kyllä. Ai niin, tatuointiin tuli ei.

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...