keskiviikko 21. maaliskuuta 2018

Aloin lukea kirjaa...

... pitkästä aikaa


Tätä aloin lukea. En ole varmaan pariin vuoteen kyennyt lukemaan yhtään mitään - oikeastaan. Nyt aika tuntuu sopivalta. Tämän kirja on siis kirjoittanut Kinnusen Saara - vaasalainen, eläkkeellä oleva perheasiainneuvottelukeskuksessa työskennellyt terapeutti. Olen hänen luonaan käynyt useita kertoja eri kriisien yhteydessä terapiassa. Kirja sisältää myös tyttäreni kirjeen minulle ja minun vastaukseni hänelle. Jos kiinnostaa, niin lue. On mielenkiintoinen kirja.

Psalmit 139:14-15 " Minä kiitän Sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä."

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...