keskiviikko 17. huhtikuuta 2019

Kevättä pukkaa!!!

On niin ihanaa, kun kevät on jo tullut.... ainakin tänne Ylöjärvelle. Terassillakin oli tuossa pari tuntia sitten +22 astetta. Eikös se ole sitten jo kevättä? Eikä lunta ole enää juurikaan. Metsässäkin on käyty muutama kertaa taapertamassa. Sillä semmosta mun kävely nykyään on; hidasta taapertamista. Mut pysäytettiin ensin kaksi ja puoli vuotta sitten täysin ja sitten tuli akillesjänteen tulehdus tuohon liikaa rasittuneeseen jalkaan ja kas kummaa, muutama päivä sitten alkoi toisessakin jalassa sama kipu. En siis paljon kävele nykyään. Metsässä on helpompaa, vaikka sielläkin jalkoihin sattuu, muttei niin paljon kuin asfaltilla. Ehkä mulle opetetaan kärsivällisyyttä? Mene ja tiedä!


Pannaan nyt yksi kuvakin - tosin aika vanha. Joskus 80-luvulta, mutta oon mä tonkin näköinen joskus ollu. Hehheh. Se oli silloin, kun mulla oli se  Aspens-liike.

Tänään oon vähän laitellut tuota isoa terassia.


 Tuohon saviruukkuun ostan jonkun kesäkukan sitten joskus...

Orvokitkin ostettiin tänään ja mä istutin ne uusiin ruukkuihin.

Tässä yksi istutettu ruukku. Toinen roikkuu katossa...

Ripustelin mun juttuja seinille. Ei vielä ihan kannata muita kesäkukkia laittaa. Tosin narsisseja on etukuistilla.

Tässä on virpojien tekemiä juttuja lisänä. Mutta ihan nättejä ovat, vaikka välillä satoi lunta ja olivat ihan jäässä. Siitä sitten nousivat uudelleen.

Odotan kesää todella paljon. Täällä se kait tulee hieman ennen kuin Vaasassa eikä täällä tuulekaan, kun on sisämaata. 😍 Että jotain etua Pohjanmaahan verrattuna, jos nyt tuuletonta säätä pitää etuna.

Johannes 2:13 "Ja juutalaisten pääsiäinen oli lähellä, ja Jeesus meni ylös Jerusalemiin."

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...