perjantai 9. lokakuuta 2009

Harvinaista herkkua...


...siis blogista uuden kirjoituksen löytyminen. Hyvä, jos kerran viikossa saan tänne jotain aikaiseksi. Aamupäivällä tuli siivotuksi ja nyt just olen saanut tehdyksi ne muutamat korjaukset oppariin, joita opettaja oli tehnyt.


Joo, ja sain vihdoinkin kootuksi Iinan Ikealta jo aikaa sitten pyynnöstäni tuoman lomakelaatikoston ja nyt se seisoo komeasti tuossa vieressä. Vanha muovinen ja keltainen odottaa uutta, innokasta omistajaansa eli Iinaa. Sohva tuossa vieressä - tietokonepöytä on siis peräkamarissa - on ollut monta kuukautta puolillaan kaikenlaisia papereita, kirjoja, lehtileikkeita yms. opparin tekemiseen liittyvää roinaa. MUTTA NYT se on siivottu.


Vein eilen uuden - tai siis aika uuden - puhelimeni huoltoon, kun se syö akkua mun mielestä liikaa ja aina välillä sammuilee ja syttyilee ihan ittekseen. Lupasivat ajaa ohjelman uudelleen siihen. Toivottavasti auttaa.


Olen lukenut kaksi kirjaa tällä viikolla. Kirjastokissa oli tosi ihana kirja...mä haluun kissan....mun on ikävä Umaa - ihan oikeasti. Olisi aivan ihanaa, kun vois pitää kissaa. Mutta kun ei, niin ei. Jos ite kestäisinkin, niin toinen miniäni ei kestä... algeerisena olo on rankkaa. Niin ja toinen oli Enni Mustosen kirja 1800-luvun loppupuolen Suomesta, kun Bobrikov täällä junaili maan asioita. Sellainen ihan mukava ja harmiton kuvaus ihmisten elämästä. Nyt pitäisi alkaa se Sikalat-kirja. Olen sitä lykännyt, kun tiedän sen olevan aika rankka. Ei ainakaan illalla sängyssä kannata lukea, taitaisi mennä unet siitä.


Taidan ruveta harjoittelemaan hula-hulan pyöritystä.


Tsemppiä kaikille....

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...