maanantai 18. huhtikuuta 2011

Vaalihurmaa


On se kyllä tuon isoM:n syy/ansio, että minäkin olen ruvennut diggaamaan politiikkaa. Eka kerran ihan oikealla mielenkiinnolla olen seurannut vaalitaistoja ja tuloksia. Ja uskon jopa hieman ymmärtävänikin tuota niin moniselkoista poliittista kädenvääntöä.


Jännittävä ilta oli eilen. Kun vääntäydyttiin isoM:n kera sänkykamarin rauhaan, niin meille muodostui hauska juttuhetki. Me nimittäin tehtiin jo se, ei sitä enää tartte tehdä ja isoja neuvottelukierroksia käydä. Ai, että mikäkö? No muodostettiin hallitus tietenkin ja jaettiin salkut. Se oli hauskaa. Tehtiin Lasse G:stä kuntaministeri, niin eiköhän nämä Vaasa-Mustasaari-akselinkin asiat kohta ole kunnossa.


Mutta mielenkiintoisia aikoja eletään! Oma rukoukseni on, että Suomi-laivan kurssi muuttuisi enemmän pientä ihmistä huomioivaksi ja tämä ihmisiä jakava tuloerokuilu kaventuisi.













Jeremia 29:7 ”Ja harrastakaa sen kaupungin menestystä, johon minä olen teidät siirtänyt, ja rukoilkaa sen puolesta Herraa, sillä sen menestys on teidän menestyksenne.”


 

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...