torstai 26. heinäkuuta 2012

Toimii taas


No niin, taas blogi toimii. Katkoa olikin parisen viikkoa. Harmi vain, että suuri osa kuvista on kadonnut eivätkä saaneet niitä palautettua rikkoutuneelta palvelimelta. Olis ollut hyvä, jos olisi ollut varatallennuspaikka heillä. Näyttää siltä, että kesän 2009 jälkeen ladatut kuvat ovat kadonneet. Itku


Täytynee tässä miettiä siirtyäkö toiseen blogipalveluun vai jatkaa täällä. En nyt ainakaan vielä ole päättänyt.



Tässä uusi kärhö on alkanut kukkia. Olin odottanut hieman syvemmän värisiä kukkia.


Sain Tiinalta ja Jarilta puhelimen, joka oli heillä ylimääräinen. On mun eka kosketusnäyttöinen. Malli Nokia 5230. Tässä nyt oon opetellu sen käyttöä. Soittaa taidan jo osata ja vastata puheluun. Myös kalenteria osaan käyttää, niin ja kameraa. Tuo yllä oleva kuva on otettu kyseisellä puhelimella. Mutta paljon on vielä opeteltavaa.


Oon ollu pari viikkoa kummallisen väsynyt. Ihan tuolta sisältä saakka. Mutta kait se menee ohi. Toivossa on hyvä elää, sanoi se lapamatokin.


Ei nyt muuta tällä kertaa kuin hyvää kesän jatkoa kaikille ja bloggaillaan.


Jesaja 43:1 Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
54:10 Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.


 

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...