lauantai 18. tammikuuta 2014

Suosikkituotteita

Olen pitkään etsinyt ja kokeillut erilaisia näkkäreitä löytääkseni suosikkini. Mutta ei! Tai no, yhden olen löytänyt jo kauan sitten. Se on tosi hyvää, mutta pakkaus on niin epäkäytännöllinen, että ihan vain sen takia en sitä enää osta - tai no ehkä senkin takia, ettei sitä saa täältä Laihialta. Tai en ainakaan ole huomannut. Kyseessä on ruotsalainen Leksandin Fäbodknäcke eli tämä
fäbodknäcke
Ajattele nyt, tuollainen valtavan kokoinen ja pyöreä pakkaus. Eihän se mihinkään kaappiin sovi niin, että sinne muutakin sopis. Mutta leipä on hyvää ja siitä löytyy tummakin versio.

Eilen Halpa-Hallissa kierrellessäni silmäni hoksasivat tällaisen paketin


Pakkohan se oli ostaa ja - ihme - siellä oli ihania, ohuita, pyöreitä näkkäreitä. Ja tosi hyvän makuisia. Ainut huono puoli on hinta. Yli 3 euroa paketti.

Sitten toinen suosikkilöytö. Jo yli kymmenen vuotta olen vannonut teejuomissa Keisarin Morsiamen nimiin. Ja irtoteen, ei mitään pussiteetä. Juomme sitä joka aamu ison mukillisen. Eikä mielestäni parempaa teetä ole vielä löytynyt. Kunnes! Oltiin rukousillassa Lauran ja Markun luona ja lopuksi oli kahvitusta - ja teetä tokikin. Lauralla oli todella hyvää teetä. Vaikka on pussissa. Oli pakko mahdollisimman pian ostaa itselle ja voipi olla, että ylittää jopa tuon ensiksi mainitun maussa.


Maku on aivan mahtava ja mikä hienointa, siihen sopii lisäksi maito, joka ei sovi mun makunystyröille ainakaan Keisarin Morsiamen kanssa. Vahinko vain, etten ainakaan vielä ole löytänyt tätä teetä irtona. Tarkoitus on kyllä kysyä maahantuojalta, onko sitä edes olemassa.

Suosittelen molempia tuotteita!

Johannes 10:9 "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...