maanantai 18. heinäkuuta 2011

Siivousmaanantai


No niin, nyt saa taas hengähtää hiukan. On ollut kiireinen päivä. Petivaatteet tuuletettu ja vaihdettu lakanat. Tehty suursiivous - siis minä olen tehnyt -  ja silitin vielä päälle päätteeksi tosi ISOn kasan pyykkiä. Kesti tunnin. Siis silitys. Siivousta on siivittänyt cd-soitin. Ihania hengellisiä lauluja. Niiden tahdissa työ sujui sutjakkaasti.


Toki pidin pienen hengähdystauon parvekkeella hörppien vihreää teetä ja ratkoen sudokua. Pitäisi mennä mustikoitakin etsiskelemään. Munni on kuulemma tilannut lakkoja joltain työkaveriltaan. Niitä on kuulemma täällä päin valtavan paljon. Näkis vaan! No ei kai niitä näe, ellei lähde suolle. Mua vain inhottaa niin vietävästi ne turkasen hirvikärpäset.


Nyt lukemaan kirjastosta haettua kirjaa, jota kuulemma mulle ei saisi edes tarjota - Ulpun mukaan. Silti sen hankin. Saas nähdä pystynkö lukemaan läpi. Kertoo kirjoittajan omasta elämästä ja väkivaltaisesta suhteesta. Huh!



Sananlaskut 18:22 ”Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion.”

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...