torstai 3. syyskuuta 2009

Torstai on toivoa täynnä


Jotenkin takaraivossa pirraa, että tuota otsikkoa olen käyttänyt ennenkin, mutta so what..olokoon. Mitäs tässä torstai-aamuna. Elämä kulkee omaa latuaan ja mukana yritetään mennä, vaikka joskus pyristellen. Ei tää aina niin herkkua ole.


Ei mulla ole mitään kirjoitettavaa....pitäis vain ruveta lukemaan kirjaa Poikkeava vai erityinen. Tentti on 11.9. ja runsaat 300 sivua vielä jäljellä. Eilen sain tosi hyviä neuvoja opinnäytetyöstäni, jota eräs ystävä kommentoi. Olen tosi kiitollinen hänelle. Kunhan tuo tentti on ohi, valmistan sen työn ja sit enää menossa oleva tietoverkot-kurssi. Yksi luento ollut ja kaikki termit olivat työstäni mulle tuttuja kuten hubi, tähtiverkko, verkkokortti, koaksiaalikaapeli yms., mutta kun opettaja väänsi rautalangasta systeemit, saivat termitkin todellisen sisällön.


Nyt pakotan itseni kirjan ääreen....

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...