lauantai 26. syyskuuta 2009

Uudistuneet voimat


Nyt rupeaa tuntumaan siltä, että mun voimat ovat palanneet. Kauan se kesti. Että mistäkö sen huomaa? No vaikkapa siitä, että taas tekee mieli tehdä jotain kivaa kodin sisustamisessa. Kuten vaikkapa ostaa kirpparilta ikkunaverhot keittiöön vitosella, ommella ne yhteen, pestä, silittää ja sitten ikkunaan. Ja tältä näyttää



Ikkunalla on mun kesän yrtit, jotka eivät näytä viihtyvän sisällä - kuolleita melkein kaikki. Mutta mulla on jo suunnitelma siihenkin, kunhan vain purkkeihin istutettavat kasvien alut juurtuvat, niin saavat mausteet kyytiä.



ja löytyi väriin sopiva liinakin pöydälle. Niin ja kyllä nuo kynttilätkin, jotka löytyivät komerosta, sopivat. Ei ole keltainen, vaan sinapin värinen ja samaa väriä on verhoissa. Muuten puolipoltettuja kynttilöitä löytyy vaikka miten paljon...


Nyt pitää mennä laittautumaan naisten iltapäivää varten. En ole siellä juuri käynytkään pariin-kolmeen vuoteen. Sekin on jo yksi merkki. Niin ja olen laiskotellutkin tehnyt vain pieniä hommia, kuten pessyt keittiön ikkunat ulkoa, auton lasit sisältä, pessyt pari koneellista pyykkiä ja laittanut nuo ikkunaverhot. Äiti tapasi sanoa, että laiska töitään lukee..

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...