keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Sadekeskiviikko


Istuskelen täällä seurakunnan toimistossa ja odottelen, että kello tulee kymmenen. Ai miksikö? No siksi, että silloin aukeavat kaupat. Cool


Muuten asiasta toiseen. Sain pari päivää sitten uuden näppäimistön tähän läppäriin ja nyt toimii hyvin. Minä jo olin aivan hermoromahduksen partaalla, kun oli kulunut pari kuukautta siitä, kun otin yhteyttä myyjään ja luvattiin tilata uusi näppis. Välillä jo kerran soittelin ja kyselinkin, mitä asialle mahtaa kuulua. Silloin vain rauhoiteltiin, että kyllä he soittavat, kun se tulee.


No, minä lopulta heitin meilin sinne ja silloin alkoi tapahtua. Sieltä soitettiin, että huolto oli kyllä tehnyt näppistilauksen, mutta se oli seuraavalta portaalta jäänyt tilaamatta. Heh heh... toimitusaika on kuulemma 3 päivää. Ja mä odottelin pari kuukautta. Mutta hyvää kannatti tässäkin tapauksessa odottaa. Näppis toimii kuin unelma. Minä jo siellä huollossakin sanoin olevani niin pettynyt koko koneeseen, kun siinä oli jotain muutakin, mistä en tykänny. Mutta sekin laitettiin kuntoon. Joten heijjaa kaikille huoltomiehille ja -naisille. Se toimii sittenkin.


Nyt siis sataa kuten nokkelimmat osasivat päätellä jo otsikosta. Mietittiin tulomatkalla isoM:n kanssa, että kun tämän sateen jälkeen on luvattu lämmintä, niin johan on kohta viherrystä puissa ja muuallakin luonnossa. Aaahhh...kesä. Ihanaa! Vaikka tykkään talvestakin, niin kesä on ylitse muiden vuodenaikojen.


Tytär sai kesätyöpaikan Terranovasta, joka on Merenkurkun luontokeskus ja sijaitsee Pohjanmaan Museon tiloissa. Taitaa tulla tytöstä vielä luontoihminenkin. Kuka tietää!


Asiasta kolmantee - taas. Kiinnostaisiko pari kuvaa taannoisesta vierailusta vanhimman sisaruksemme Kaarinan luo?



Olli-kullan (Kaarinan poika) kanssa junassa



Ja tässä kaikki siskokset koossa. Helinä, Kaarina Marja-Liisa ja minä itte. Liisalla nyt sattuu olemaan pieni irvistys, mutta se on muuten ihan nätti - niin ja pienin meistä. Silmänisku




 

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...