tiistai 29. maaliskuuta 2011

Jatkoa edelliseen


Tämä "tautini" on jatkunut. Ei tosin niin pahana kuin perjantaina. Ollut tosi väsynyt olo ja rintaa painaa, välillä kuin vyö, välillä paikallisemmin. Eilen illalla oli taas lievä "kuumepiikki". Sängyssä, kun uni ei millään meinannut löytää mua, tuli mieleen, että astmalääkkeeni Pulmicortin annoslaskija on näytellyt punaista jonkin aikaa, mutta ei ole edennyt sille asteelle, että purkki olis tyhjä. Jospa siinä oliskin jotain vikaa?


Äsken sitten laskin kauanko sen pitäisi riittää mun annostuksella ja hupsista, olen ainakin kaksi - ehkä kolmekin, kun en muista tarkkaa päivää aloituksesta - viikkoa imeskellyt tyhjää. Laskelmieni mukaan, jos purkissa on 200 annosta ja otan neljä päivässä, niin sen pitäisi riittää 50 päivää. Purkki on aloitettu joskus tammikuun puolivälissä, niin..... siinähän se on. Ja välillä olen ottanut tupla-annoksiakin. Jospa vastaus olisi tässä. Toivotaan.


Vanha purkki lensi roskiin ja uusi aloitettiin!

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...