keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Aurinkopäivä


Päivää vietetty riipputuolissa. Illalla tarkoitus mennä Seinäjoelle Sateet lähetä -iltaan. Munni haluaa. Mulla on uusi puhelin hihii ja päivästä on kulunut iso osa siihen tutustumiseen. Olin mm. sillä yhteydessä nettiin. Jihuu. Tekniikka on ihmeellistä.


Munni vain ei oikein tahdo löytää tekemistä lomalla. Vähän väliä on jotain kuikuilemassa työpaikalla, josa olen kyllä kovasti kieltänyt.


Eipäs muuta kuin aurinkoa vain kovasti kaikille ja nautitaan täysin siemauksin.



Joosua 10:12 ”Silloin puhui Joosua Herralle, sinä päivänä, jona Herra antoi amorilaiset israelilaisten valtaan, ja sanoi Israelin silmien edessä: "Aurinko, seiso alallasi Gibeonissa, ja kuu Aijalonin laaksossa."


p.s. Vrt Jes. 38:8 Olen jostain lukenut, että tämä auringon seisahtuminen on laskettu tietokoneella tapahtuneen eli aurinkokellossa aika siirtyi kymmenen astetta taaksepäin. Ja laskujen mukaan meidän ajastamme puuttuu juuri tuo aika, en nyt muista paljonko se oli, ehkä kaksi tuntia.

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...