perjantai 17. helmikuuta 2012

Läskisoosia ja perunamuusia


Sitä meillä tänään syötiin. Oikein Pelliseen Äiteen mukaan tehtyä. Tais olla oikein tapporuokaa sepelvaltimotautiselle. Mutta hyvää! Ja sehän ratkaisee. cheeky ainakin välillä.





Paljon sipulia ja kermaa. Ja on sitä muusiakin tuolla piilossa.



Tein taas pikkuisen sauvakävelylenkin. Lämpötila asteen verran plussan puolella ja tuntui ihan lämpimältä. Tässä vähän maisemakuvia



Meidän koti on tuolla viimeisenä eli ei sinne taida paljon aurinko kesällä paistella. On kuulemma tuota metsikköä kyllä harvennettu, mutta vois ehkä harventaa vielä lisää.



Olen etsinyt sille isoäidin pöydälle jotain sopivaa lamppua. Jupiterissa oli aika hyvä jalka, varjostimesta en tykänny, hinta 30 euroa. En malttanut ostaa, kun olis pitänyt ostaa vielä uusi varjostinkin. Tänään sitten käveleskelin täällä Laihiacityssä ja bongasin  pari sähköliikettä. Toisessa oli lamppuja ja niinpä kävelin sisään ja löysin tämän





mielestäni on kuin nenä päähän. Entä sitten hinta. 25 euroa yes.



Eipäs tässä sitten muuta kuin viettämään päivää. Munni huilailee flunssassa, mulla on hieman kyllä jo antanut periksi, ei oo aivan mahdoton olo. Mutta käveleminen on kyllä vielä aika rasittavaa - siis lenkkeily. Mutta kyllä tämä tästä suttaantuu.



Psalmit 121:1—3 ”Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle apu? Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan. Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.”

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...