sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Oltiin erilaisissa kihlajaisissa


Kihlapari saapui paikalle



Eli pikkasen tavanomaisuudesta poikkeavat asusteet ja morsiamelle oli ilmestynyt vähän lisää kurveja sekä eteen että taakse Nauru. Mahtoiko vaatetukseen vaikuttaa taannoinen Aasian kolmen kuukauden matka, jonka aikana nukuttiin mm. puussa. Nähtiin kattava otos filminä matkasta. Ihan kivat juhlat Kruunupyyssä järven rannalla.


Tässä kolme siskosta



Keskellä meistä vanhin, sitten minä ja nuorin vasemmalla. Kova kolmikko, vaikka ite sanonkin.



Mä haluisin kans tommosen hameen, mutta taidan olla liian nuori - eiku ikäinen... tässä siis mun lastenlasten ikioma Fazerina - siis faster Iina.


Yhtenä päivänä oli niin hieno auringonpaiste, että makoilin terassilla uudessa uimapuvussa




Halpa-Hallista alle 20 euroo..


Että sellaista viime viikolla. Vielä on hieman toipilasolo. Munni ulkoilutti mua ja arvatkaapas montako moottoriajoneuvoa Alskatintiellä ohitti meidät jompaankumpaan suuntaan hieman yli kilometrin matkalla. Väärin - 68!!! Kaksi niistä oli moottoripyöriä ja yksi karttori tai siis ratkori eiku mites se nyt menikään.....Cool

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...