sunnuntai 7. kesäkuuta 2009

Yö Selman kanssa


Olin eilen illalla ja viime yönä hoitelemassa Cajsaa ja Kallea. Oli oikein mukava ilta. Kalle nukahti itekseen omaan sänkyynsä. Cajsa vähän kaipasi mammaa ja pappaa, mutta aika hyvin kuitenkin meni. Luettiin montamonta kirjaa. Molemmat nukkuivat kellon ympäri.


Mulla oli vähän huonommat oltavat. Selma kun tukki mun sänkyyn ja piti mua hereillä yhteen saakka. Ai kuka Selma? No tämä Selma



Oli kyllä sellainen petikaveri, etten ennen ole kokenut. En koskaan oo ymmärtäny ihmisiä, jotka päästää eläimet sänkyyn. Kun Uma oli meillä, makuuhuone oli kiellettyä aluetta ja ovi suljettiin aina yöksi. Siinä se sitten ovenpielessä maaten aamulla odotteli meitä. Mutta tämä Selma....en voinut laittaa huoneen ovea kiinni, kun piti olla kuulolla, jos lapset heräilevät yöllä, mitä eivät kylläkään tehneet. Ai joo heräsihän Kalle yhden kerran, mutta tutin saamisen jälkeen nukahti uudelleen.


Niin siitä Selmasta. Se oli aivan mahdoton. Puski kuonollaan - onko kissalla kuono - mun naamaan, nuoli posket ja leuan ja kaulan ja halusi syödä mun kaulaketjun. Välillä se makasi mun pään päällä, välillä kiertyi keräksi mun leuan alle kaulaa vasten aikansa ensin puskettuaan. Entä sitten se pikku moottori sen sisällä - yritä siinä nukkua. Yritti se välillä nukkua jalkopäässäkin ja täkin alla, mutta aina lopuksi mun kasvot kiinnosti enemmän. Yhdeltä se sitten vissiin kyllästyi ja häipyi, esikoinen oli yöllä kotiin tultuaan päästänyt sen ulos. Ja minä aamulla huutelin sitä ja ihmettelin, missä mahtaa kisuliini olla.


Tälleen me nukuttiin - tai yritettiin nukkua..tosin oli kyllä välillä vieläkin makeampia asentoja, tämän vain sain kameralle, kun sekin kiinnosti Selmaa aivan mahottomasti


 



Kumpi ompi kauniimpi Selma vaiko Hellevi....? Taitaa olla Selma Cool

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...