keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Täytetty kesäkurpitsa


Viikon olen nyt potenut tätä flunssaa kaikkine sivuoireineen; kurkkukipu, korvasärky, yskä, lievä lämmönnousu silloin tällöin ynnä muut kurjat oireet. No tämähän lienee tunnettua kaikille, jotka ovat flunssailleet.


Tänään pitäisi olla elämänviivakokoontumisessa, mutta en todellakaan jaksanut lähteä. Tuntuu, että kaikki voimat ovat menneet ja sydän vain tikuttaa nopeammin kuin ennen. Mutta sellainen usko mulla on, ettei tämä ikuisesti kestä Hymy.


Olen ollut yksin koko päivän, kun isoM syöttelee työkavereitaan ravintolassa, kokoustelee ja kokoontuilee tuolla Vaasan kaupungissa. Pari tuntia sitten mietin, että mitähän sitä söis. Olen ollut ny kolme viikkoa hiilarittomalla dieetillä ja jonkin verran on paino pudonnut, en ihan tarkkaa lukua tiedä, mutta viis siitä. Mulla on tapana etsiä reseptejän täältä http://www.kotikokki.net/ on tosi hyvä sivusto. Sinne voi laittaa omia reseptejään. Bongasin sieltä jopa lanttu- ja porkkanalaatikkoreseptit tänä vuonna, kun eka satsit ei oikein onnistuneet.


Niin siihen päivän menuuni. Jääkaapissa oli kokonainen kesäkurpitsa ja illalla otin broilerinsuikaleita sulamaan pakkasesta. Niinpä menin kotikokin sivuille ja hain kesäkurpitsan reseptejä ja sieltähän se löytyi. Ja tässäpä resepti, jos kiinnostaa, oli nimittäin tosi hyvää. http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/255587/T%C3%A4ytetyt%20kes%C3%A4kurpitsat


Minä tosin en käytä paprikaa, kun maha ei siitä tykkää ja sitä lykätään nykyään joka paikkaan. Niin enkä myöskään osta valmiiksi marinoitua lihaa, vaan ihan naturell. Ja lisäsin vielä valkosipulia. Ja paljon juustoa



Hyvää ruokahalua sinullekin!

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...