torstai 27. lokakuuta 2011

Ystäväpalvelusta irtautuminen


Helou taas!


Maanantaista saakka olen ollut Petossa auttelemassa miniää ja esikoista. Tänään sieltä vapaapäivä. Illalla on nimittäin ystäväpalvelun tapaaminen. Olen vuoden verran ollut siinä yhdyshenkilönä ja nyt annan viestikapulan - olipas hienosti sanottu - eteenpäin. Eli irtaudun siitä. Eihän tuossa paljon ole tullut tehdyksi saati aikaansaaduksi. Nimellistä enemmän on ollut tuo homma.


Sitten on vielä srk-lehden päätoimittajuus jätettävä. Siitä hommasta oon tykänny eniten ikinä vapaaehtoishommista. Mutta kun nyt kuitenkin tulee seurakunnan vaihdos, niin enhän voi edellisen srk:ni lehteä enää toimittaa. Huolta tuottaa se, ettei näillä näkymin oikein ole seuraajia. Toki päätoimittajuus saadaan nakitetuksi, mutta kun olen hoitanut samalla toimitussihteerinkin tehtävät ja siinä onkin sitten pulma löytää uusi tilalle. Mutta kuten velivainajalla oli tapana sanoa: asioilla on taipumus järjestyä.


Aamurukouksen jälkeen sain yhtäkkiä kootuksi illan ohjelman. Toivottavasti ystävät noudattavat kutsua ja tulevat mukaan.


Eipä sitten muuta kuin lähteä väkertämään tukkaa rullille.



Luukas 12:6—7 ”Eikö viittä varpusta myydä kahteen ropoon? Eikä Jumala ole yhtäkään niistä unhottanut. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut. Älkää peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.”

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...