perjantai 2. joulukuuta 2011

Uiskentelu


Oi, mä niin rakastan uimista. Mutta ei todellakaan luonnon vesissä, vaan ihan oikeassa uimahallin piiitkässä altaassa. Ainaski 50 meeteriä pitää olla, silloin on mukava uida eikä tarvi laskea niin moneen, kun yrittää pitää selvillä miten pitkästi on uinut.


Tänään allas oli puolitettu, joten oli pakko uida 25 metrin pätkiä. Höh! 40 kertaa. Että tuli kilometri. Mutta on se vaan niin mukavaa. Jälkeenpäin on niin raikas ja ihana olo. Hikoileminen ei tunnu lainkaan. Minä inhoan hikoilemista. Siksi kai en tykkää mistään kuivalla maalla tapahtuvasta kovasta liikunnasta. Kävely menettelee, varsinkin nyt, kun mulla on se mp3 ja musiikki.


Edelleen on huimausta, tosin ei kovin paljon. Olen luvannut itselleni, että teen nyt ne muutamat liikkeet kolme kertaa päivässä, niin eiköhän huippaus pysy loitolla.


Eipäs muuta tällä erää. Kuin hyvää joulun odotusta edelleenkin!



1.Timoteuksen kirje 4:8 ”Sillä ruumiillisesta harjoituksesta on hyötyä vain vähään; mutta jumalisuudesta on hyötyä kaikkeen, koska sillä on elämän lupaus, sekä nykyisen että tulevaisen.”

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...