perjantai 20. helmikuuta 2009

Onneksi ei ollut norovirus


Eilen lounaan jälkeen aloin voida tosi huonosti ja olin varma, että nyt se norovirus on mut saavuttanut. Vasta kuudelta pystyin syömään jotain ja kas, se helpotti. Nyt aamulla hyvin nukutun yön jälkeen olo on kutakuinkin normaali.


Kohta pitäis lähteä kaupunkiin ruokaostoksille. Liisa ja Kaj tulevat viideltä syömään. Alkupaloiksi syödään mateenmätiä ja pääruuaksi poronkyljyksiä. Jälkiruoka on vielä mietinnässä, ehkä vain kahvia. Ei yhtään huvittais lähteä kaupunkiin ajamaan.  Heti nyt kauppa tänne Alskatiin. Mä en muutenkaan tykkää käydä ruokakaupassa. Mutta pakko mikä pakko.


Yritin eilen etsiä meille matkakohdetta jostain päin. Olis mukava lähteä täältä Vaasasta, muttei ainakaan vielä löytynyt sellaista.


Kattelin eilen huonovointisuudessani vanhoja videoita ihan niiltä ajoin, kun tuon Munnin tapasin. Iina oli 9-vuotias. Kiva kattoa häntä. Munni oli kuvannut Iinan ja mun kotia Asevelikylässä, voi kun oli nostalgista ja nättiä olin saanut aikaan. Sitten Ruotsista ja sama juttu. Pieni nätti koti. Jaakko ja Jussikin kävivät siellä 20- ja 18 ikäisiä olivat. Ai kun oli mukava kattoo lapsia nuorena. Jussin ylioppilasjuhlat oli videoitu. Niin ja isää ja äitiä oli pitkät pätkät. Voi, kun elämä on niistä ajoista muuttunut. On mukava nostalgisoida aina välillä.


Yöllä näin unta mm. Umasta. Taitaa ihan oikeasti olla sitä ikävä. Pitäis käydä tapaamassa Iinan luona.


No niin, tässä tämänaamuiset turinat.



Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...