maanantai 12. marraskuuta 2012

Yskityttää

Mulla on aivan kaamea yskä. Mistä lie tullut? Tosin ajatuksia siitä on: kirpparityöskentelystä tai liiasta kynttilöiden polttamisesta. Tai sitten ihan jostain muusta, esimerkiksi jokin pöpö on iskenyt kyntensä limakalvoihini. Mene ja tiedä! Mutta kamalaa tämä on. Äskenkin sain nojatuolissa istuessani sellaisen kohtauksen, että siitä on oksat pois. Oli pakko mennä keittiön altaan ääreen varmuuden vuoksi. Kohtaus kesti monta minuuttia. Samanlaisia tuli yöllä pari-kolme. Ja lisäksi useita pienempiä. Eipä siis paljon ole uni silmiä rasittanut.

Ulkona on tosi kurja ilma. Sataa taas ja on kuraista. Onneksi huomiseksi on jo luvattu hieman kylmempää. Josko se talvi sittenkin pian tulisi! Varaston etupuoli jo kovasti odottaa

Hyllynkannattimille uusi käyttötarkoitus



Netti on taas tökkinyt tavallista enemmän. Yhtenäkin päivänä jouduttiin menemään ystävän firmaan hoitelemaan verkkopankin asioita, kun ei omalla koneella päässyt mihinkään.

Epä tässä muuta kuin käpyjä keräämään :)

Ilmestyskirja 3:20 "Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani."

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...