sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Joulujuhla

Oli hyvä joulujuhla. Ohjelma oli sitä parasta laatua. Meillä on aivan mahtavia taitajia seurakunnassa. Laulajia, runonkirjoittajia, soittajia, laulajia ja näyttelijöitä sekä niiden kirjoittajia. Siis aivan mahtavaa pienessä seurakunnassa. Lupasin teille enkelikuvan ja tässä se tulee.

Tiinan ideoima seimiasetelma

Tässä juontaja hommassaan

Marian kiitosvirsi, kun hän saapui tätinsä Elisabethin luo, joka odotti Johannesta (Kastaja).
Luukas 1:46-55 "Ja Maria sanoi: "Minun sieluni suuresti ylistää Herraa, ja minun henkeni riemuitsee Jumalasta, vapahtajastani; sillä hän on katsonut palvelijattarensa alhaisuuteen. Katso, tästedes kaikki sukupolvet ylistävät minua autuaaksi. 
Sillä Voimallinen on tehnyt minulle suuria, ja hänen nimensä on pyhä, ja hänen laupeutensa pysyy polvesta polveen niille, jotka häntä pelkäävät. 
Hän on osoittanut voimansa käsivarrellaan; hän on hajottanut ne, joilla oli ylpeät ajatukset sydämessään. 
Hän on kukistanut valtiaat valtaistuimilta ja korottanut alhaiset. 
Nälkäiset hän on täyttänyt hyvyyksillä, ja rikkaat hän on lähettänyt tyhjinä pois.

Hän on ottanut huomaansa palvelijansa Israelin, muistaaksensa laupeuttaan Aabrahamia ja hänen siementänsä kohtaan iankaikkisesti, niinkuin hän on meidän isillemme puhunut." 

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...