maanantai 29. huhtikuuta 2013

Kevät tekee tuloaan etupihallekin

Kevään ensimmäiset kukat

 
 
Orvokkini tummasilmä, kultasydän pieni, katsot aina puoleheni, kun käy luokses tieni, lauletaan laulussa. Mutta kauniitahan nuo ovat.
 
Entä mitä tässä on tapahtumassa?
 

Enpäs kerrokaan vielä, saatte odottaa, kunnes se on valmis.

1.Kor. 13:1-2 "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko,  niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi."
Joh. 4:16 "Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä."


Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...