lauantai 3. maaliskuuta 2012

Lauantaiturinoita


Eipäs tässä sen kummempia juttuja, mutta kun kerran on alkanut bloggaamaan, niin täytyy jatkaa, vaikkei olis mitään kirjoitettavaakaan.

Fanny - kääpiösnautseri - on ollut meillä hoidossa maanantaista lauantaihin. Siis niin maan kiltti koira, ettei kiltimpää. Adoptoi mut heti kättelyssä. Kulki mun perässä koko ajan. Nuolla en antanu, vaikka olis tahtonu tehdä sitä joka välissä. Tehtiin ainakin neljä kävelyretkeä päivässä. Ei tosin mun kanssa joka kerta. Minä lähdin aamulenkille ja hoiteli päiväretket hoidettiin kuka milloinkin.



Maanantaina oli esikoinen perheineen kylässä. Lasketeltiin pulkkamäessä. Vahinko, että unohdin kameran kotiin. Sen jälkeen syötin nakkisoppaa kattilallinen.



Yksi ainut kuva tuli otetuksi.



Villestä taitaa tulla taiteilija, kun aloittaa näin pienenä.



Olen korkannut myös Laihian uimahallin. Uiskentelin kilometrin verran. Ihan mukava halli. Tosin pukutilat on ahtaat, mutta eihän kotimatka ole pitkä, joten vois vaikka uimapuvulla ajella kotiin. No, no ei sentään. Mutta tukkaa ei tarvi kuivatella kuin vasta kotona.



Nyt ei muuta. Niin, noin viikon kuluttua valmistuu viimeisin päätoimittamani seurakuntalehti. Sen voi sitten käydä tsekkaamassa Vaasan helluntaiseurakunnan sivuilta.



Psalmit 145:1—5 ”Daavidin ylistysvirsi.

Minä kunnioitan sinua, Jumalani, sinä kuningas, ja kiitän sinun nimeäsi aina ja iankaikkisesti.

Joka päivä minä kiitän sinua ja ylistän sinun nimeäsi aina ja iankaikkisesti.

Suuri on Herra ja sangen ylistettävä, ja hänen suuruutensa on tutkimaton.

Sukupolvi ylistää sukupolvelle sinun tekojasi, ja he julistavat sinun voimallisia töitäsi.

Sinun valtasuuruutesi kirkkautta ja kunniaa ja sinun ihmeellisiä tekojasi minä tahdon tutkistella.”

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...