keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Finspång-nostalgiaa


Nyt ollaan entisillä asuinsijoilla - varsinkin Matin entisillä. Oleillaan Maija-siskon luona, kun Mikko-poika oli yövuorossa ja nukkuu vielä. Sinne asetumme sitten viikoksi. Käveltiin kaupungilla lämpimässä ilmanalassa. On tosi lämmin. Etsittiin postia kauan ja kyseltiin parilta ihmiseltä. Yksi sanoi sitä, toinen tätä. Vasta kolmas osasi neuvoa oikein. Siis, ettei koko postia enää ole, on vain tuolla kaukana bensa-asemalla jonkinmoinen pikkuposti. Että silleen... No kortit on kirjoitettu - lapsille. Muiden ei tarvi odotella.


Eipä tässä muuta, kuin au revoir


Psalmit 23:3—4 ”Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.

Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.”

 

Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...