sunnuntai 19. elokuuta 2012

Jalkapalloa

Käytiin katsomassa Nellyn peliä. Voittivat 12-1 ja toisen matsin, jota me ei katsottu voittivat myös 6-2 tia jotain.

Lämmittelyä ennen peliä


Pelin tiimellyksessä

Hanski oli myös mukana

Matsin jälkeen käytiin vielä vattuja noukkimassa. Ei jaksettu - tai minä en jaksanut - enempää kuin neljä litraa. Löysin kyllä suurimpia luonnon vattuja, mitä milloinkaan olen nähnyt. Olisihan sieltä niitä voinut poimia vaikka miten paljon, mutta nyt meillä on jo vähän yli 10 litraa, eiköhän niillä pärjätä.

1.Korinttolaiskirje 13:1 "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen."

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, eikö kukaan enää kommentoi?

Anonyymi kirjoitti...

Siis onhan tää kommentointi aika vaikeaa, kun vertaa vuodatusblogin kommentointiin. Mutta voihan aina valita tuon nimettömän ja laittaa tekstin alle nimen, niin tiedän, kuka kommentoi. Siis ellei sulla ole google-tiliä.
Tämän kommentin lähetti Heeka

Pinkkihelmi kirjoitti...

Kiitos käynnistä blogissani!

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...