torstai 25. heinäkuuta 2013

Jäsenmääristä vähän

Naamataulu vihreänä kateudesta luin taas kerran kaisajoupinblogia ja totesin hänen "seurakuntansa" tai siis blogin jäsenten määrän vain kasvavan ollen jo ihmeelliset 52. Kun sitä vastoin minulla on kokonaista yksi (1)!!! Siis mitä!? Piti oikein tarkistaa onko mun blogisivulla sitä "liity jäseneksi" -kuvaketta. Ja siellähän se yksikseen töllöttää.

Vain yksikö lukee blogiani? Vai ovatko kaikki salaisia seuraajia? Ja jostain kumman syystä luulen, että tuo yksi kirjautunut jäsenkin on sen tehnyt vahingossa! Nåh, jatkan silti silläkin uhalla, ettei kukaan lukisikaan. No niin, tiedän, tiedän. Onhan niitä lukijoita ainakin neljä. Omat kaksi siskoani, varatytär ja kaisajouppi. Niin ja kyllä se isoM:kin taitaa lukea. Tosin hän jo taitaa ajatuksenikin lukea, joten miksiköhän viitsii kirjoituksianikin tavailla? Hih!

Kun en enää muuta keksinyt, niin laitoinpa tuollaisen keväisen ja aika huonon kuvan itsestäni voikukkaseppeleen kera.

Minustahan sitten kuvat eivät onnistu. Olen luonnossa paaaljon kauniimpi kuin konsanaan noissa valokuvissa, mutta olkoon ja nähkööt kaikki minut juuri sellaisena kuin olen! Ja piste!

No ei ja ei vielä kerran. Katkeruudesta ei ollenkaan ole kyse. Aidosta ihmettelystä vain! 

Mulle on tulossa kaksi tai ainakin yksi rakkaista siskoistani kylään. Tosin ei heitä enää sen enempää olekaan, kun rakas vanhin siskomme siirtyi täältä ajasta ikuisuuteen vuosi sitten. Olen jonain heikkona hetkenä luvannut vattupuskiin siskojani kuskailla ja sitä varten isoM lähti etukäteen tutkailemaan, josko löytyisi vielä parempia paikkoja kuin tuo, josta jo olemme aika paljon noita ihanuuksia poimineet pakkaseemme.

5Moos. 6:4 Kuule Israel! Herra meidän Jumalamme, Herra on yksi

3 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Jos sää laskit että neljä lukee, niin mää oon viides. :) terv.varatytär

Heeka kirjoitti...

Elina: ensin kommentoin, että kyllä neljä ja isoM viides, kunnes ulkona haravoidessani isoM:n nurmikonleikkuujätteitä hoksasin. Että just, onhan se yksi tuntematon seuraaja.

Kotia kohti kirjoitti...


Shalom, Hellevi!

Kyllä sulla meitä lukijoita on!
Kiitos blogistasi, sitä on mukava lukea.
Siunausta päivääsi!

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...