keskiviikko 10. tammikuuta 2018

Vuosi 2017 meni jo

Vanha vuosi vaipui hautaan riemuineen ja murheineen.....
Ja uusi 2018 tuli tilalle. Ajattelin laittaa kuvia viime vuoden tapahtumista, mutta mutta, eivät olleet niin vain löydettävissä. Tässä nyt kuitenkin muutama:

Rakas Mattini

Näin siinä sitten kävi...

Muistokirjoitus Ristin Voitto -lehdessä

Tämäkin piti tehdä

Sitten tuli muutto Maalahteen

...ja tapaturma, nilkka murtui

 Leikkauksen ja kipsin poiston jälkeen

Siinähän niitä muutamia tapahtumia viime vuodelta on kuvina. Ovat kaiketi olleet täällä blogissa ennenkin, mutta nyt koosteena.

Maalahdessa asun edelleenkin. Yksinäistä vaan pakkaa olemaan. Paljon on päiviä, jolloin olen aivan yksin, käyn ehkä kävelyllä, mutta muuta kontaktia ei sitten olekaan, eikä usein sillä kävelylläkään. Mutta aika aikaa kutakin..... kuten vanha kansa tapasi sanoa.


Psalmit 132:13-14 "Sillä Herra on valinnut Siionin, halunnut sen asunnoksensa: 'Tämä on minun leposijani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut.'"


Ei kommentteja:

 Alla oleva kirjoitus oli paikallisessa Ylöjärven Uutisissa mielipiteenä: Pohojalainen Pirkanmaalla Oon vähä miettiny tätä elämää ja sitä,...